HTML

bazsy7

Ez a blog rólam szól, gondolatokról, helyzetekről, és bármiről, ami eszembe jut.

Friss topikok

  • bazsy7: Erre is meg van a megoldás: be kell dörzsölni egy nagyon kevés olajjal. A gyurma beszívja és vissz... (2011.07.11. 16:54) Süthető gyurma vol. 2
  • bazsy7: @Hevel: Szia! Köszi, igyekszem. Majd a hónap végén jelentkezünk be. A versenyen szeretnék részt ve... (2011.06.14. 10:10) Dohányozni vagy nem dohányozni?

Linkblog

2011.08.08. 11:56 bazsy7

Sting - Fields of gold

Ma meghallottam a rádióban és ismát rádöbbentem, hogy ez az egyik kedvencem. Egyrészt gyönyörű, romantikus szám, másrészt mert életem legjobb rumbáját erre táncoltam 5 órai teában. 3 percig nem létezett más, csak én és a partnerem. Csodás volt...

Szólj hozzá!

Címkék: zene tánc sting rumba


A bejegyzés trackback címe:

https://bazsy7.blog.hu/api/trackback/id/tr383133667

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása