HTML

bazsy7

Ez a blog rólam szól, gondolatokról, helyzetekről, és bármiről, ami eszembe jut.

Friss topikok

  • bazsy7: Erre is meg van a megoldás: be kell dörzsölni egy nagyon kevés olajjal. A gyurma beszívja és vissz... (2011.07.11. 16:54) Süthető gyurma vol. 2
  • bazsy7: @Hevel: Szia! Köszi, igyekszem. Majd a hónap végén jelentkezünk be. A versenyen szeretnék részt ve... (2011.06.14. 10:10) Dohányozni vagy nem dohányozni?

Linkblog

2011.06.07. 13:50 bazsy7

Dohányozni vagy nem dohányozni?

Régóta cigizem (több, mint 10 éve), és mmint minden dohányos én is megpróbáltam már leszokni, inkább kevesebb, mint több sikerrel. A rágókat nem próbáltam, nem szeretek rágózni, meg amúgy is túl drága, vettem elektromos cigit is, de köhögök tőle.

Ma reggel az egyik kuponos oldalon láttam, h ez a mágneses/biorezonancia akármi 50%-os kedvezménnyel van. Hallottam ismerősöktől jót is, rosszat is, de úgy vagyok vele, hogy ha már egy hétig nem gyújtok rá, már visszahozta az árát és legalább ezt is kipróbáltuk. Nem is beszélve arról, hogy én is sokat dohányzom, de a párom még többet és már tényleg unom a hamutálakat, meg a kollégák macerálását és viccelődését.

Szóval vesztenivalóm nincs, este megrendelem, holnap bejelentkezünk aztán majd meglátjuk...

2 komment

Címkék: dohányzás próba


A bejegyzés trackback címe:

https://bazsy7.blog.hu/api/trackback/id/tr602964454

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hevel 2011.06.11. 13:34:28

A másik bejegyzéseden írtam, hogy ha 30 éves korodig abbahagyod a dohányzást, akkor hosszú távon nem teljesen visszafordíthatatlan a károsodás. Úgyhogy rajta, rajta! :)

Amúgy pedig részt veszel a blog versenyben?

bazsy7 2011.06.14. 10:10:17

@Hevel: Szia! Köszi, igyekszem. Majd a hónap végén jelentkezünk be.
A versenyen szeretnék részt venni, de majd csak most fogok utánna nézni...
süti beállítások módosítása