HTML

bazsy7

Ez a blog rólam szól, gondolatokról, helyzetekről, és bármiről, ami eszembe jut.

Friss topikok

  • bazsy7: Erre is meg van a megoldás: be kell dörzsölni egy nagyon kevés olajjal. A gyurma beszívja és vissz... (2011.07.11. 16:54) Süthető gyurma vol. 2
  • bazsy7: @Hevel: Szia! Köszi, igyekszem. Majd a hónap végén jelentkezünk be. A versenyen szeretnék részt ve... (2011.06.14. 10:10) Dohányozni vagy nem dohányozni?

Linkblog

2011.06.16. 16:25 bazsy7

Süthető gyurma

Már régóta szemeztem a süthető gyurmával, mert annyira jópofa dolgokat lehet belőle készíteni. Nemrég az egyik kolléganőmtől kaptam pár színt és én is vettem hozzá néhányat kiegészítésnek. Párom hazautazott a szüleihez, Rumli, a görényem még aludt, szóval volt időm gyurmázni. Az egyetlen problémám csak az volt, hogy nem tudtam kiégetni, mert a sütőt megöltem még Karácsonykor mézeskalács sütés közben. (Valószínűleg kiégett a fűtőszál.)

Nekiláttam gyártani a fülbevalókat, mert abból soha nem elég. Csináltam piros rózsát, 3 részes kék rózsát, pingvint(imádom őket), zsiráfot, csavart nyalóka formájút, csersznyét. Úgy 4 órát elvoltam és csak jöttek az ötletek, gondolkodtam, hogy lehet megvalósítani, végül azért hagytam abba, mert megfájdult már a kezem attól, hogy a kissé kiszáradt anyagot kezelhetővé gyúrjam. Nagyon büszke voltam magamra, hogy ilyen apró kis műalkotásokat is tudok készíteni.

Másnap átmentem a nagyimhoz, rég voltam már nála és egyúttal ki is akartam égetni a formákat. Igenám, csak hogy elfelejtettem, hogy a mama sütője nem a legjobb. A tálca a legalsó szinten volt, 2 liter zsíroldóval talán ki is tudtam volna onnan aplikálni, de nem akartam ennyit várni. Beraktam a gyurmákat, kb 110 fokra, 30 percre. A végén kicsit fura szag volt, de a mama azt mondta, hogy a sütisütés közben is ilyen szag volt...

A gyurmáim füstöltek... A zsiráfom eldőlt, a rózsáim megolvadtak, nem lehet átszúrni őket, a fehér részekből pedig barna lett, a pingvinjeim felhólyagosodtak. És még a hülye sütőpapír is rájuk ragadt. Hazamentem és bevágtam az egészet a fiókba. Szerintem még egy jó darabig nem is fogok hozzájuk nyúlni.

Tanulság: ne süss gyurmát régi sütőben az alsó tálcán, és csekkold őket folyamatosan...

Maybe next time...

Szólj hozzá!

Címkék: kreatív hétvége fülbevaló süthető gyurma


A bejegyzés trackback címe:

https://bazsy7.blog.hu/api/trackback/id/tr972989712

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása