HTML

bazsy7

Ez a blog rólam szól, gondolatokról, helyzetekről, és bármiről, ami eszembe jut.

Friss topikok

  • bazsy7: Erre is meg van a megoldás: be kell dörzsölni egy nagyon kevés olajjal. A gyurma beszívja és vissz... (2011.07.11. 16:54) Süthető gyurma vol. 2
  • bazsy7: @Hevel: Szia! Köszi, igyekszem. Majd a hónap végén jelentkezünk be. A versenyen szeretnék részt ve... (2011.06.14. 10:10) Dohányozni vagy nem dohányozni?

Linkblog

2011.07.18. 15:48 bazsy7

Hypoxi tréner

Nemrégiben az egyik kuponos/bónuszos oldalon találtam egy akciót: hypoxi kezelés kb. féláron. Mivel nőből vagyok, vagyis sosem vagyok elégedett magammal, ellenben nem nagyon van kedvem 40 fokban mozogni, szinte bármit hajlandó vagyok kipróbálni.

Központi helyen a belvárosban hírdette az akcióját a szépségszalon a következőkkel: 1 hónap alatt 5 kg fogyás, sok centi mínusz, felsőfokú végzettséggel rendelkező szakemberek, tanácsadás, meg a szokásos reklámszöveg.

Már a bejelentkezésnél problémák adódtak: több, mint egy hónapot kellett várnom az első alkalomra és akkor már mind a 6 alkalmat meg kellett beszélni egy nem túl kedves hölggyel a vonal másik végén...

Elérkezett a kezelések ideje: a szalon frissen nyitott, szolárium alul, kezelések az emeleten, személyzet...hagyjuk. Jött a mérés, gép beállítás, befekvés, majd 40 perc tekerés. A történethez hozzá tartozik, hogy 6 alkalommal voltam, 3 kiscsaj segített, de hogy nekik semmiféle képzettségük nem volt az 'hótziher'. Sebaj, nem kell ehhez nagy szakértelem, bár tanácsot csak 2-őt kaptam: 1 igyak sok vizet, amit magamtól is tudok, 2 hol tudok olcsón fürdőruhát venni. Az utóbbi jó tippnek bizonyult...

A 6 alkalomból 3x kellett fél órát várnom és semmit nem ajánlottak fel cserébe, az utolsó alkalommal pedig nem voltam beírva, de mehettem mert az utánnam következő 15 perccel későbbre volt beírva, így neki kellett várnia. Az egyik várakozós alkalommal az egyik kiscsaj kifejtette, hogy ő csak helyettesít, nem érti miért van csúszás, mert ha késik a vendég, akkor ő kevesebb időre rakja be, vagy ha annyit késik, akkor be se teszi, amúgy meg most csak 5 percet kell várni. 10 perc múlva megkértem nézze meg, mennyi idő még és akkor volt még 14 perc hátra. Ennyit a szent beszédről és az előzetes időpont egyeztetésről.

Végeredmény: sok várakozás, fogyás 0 (bár nem vártam 5 kg-t, mert azt 10 alkalommal lehet elérni), cm-ek pedig nem csökkentek, csak a térdem vizesedett be.

Csodás élmény, senkinek nem ajánlom, ennyiért lemegyek tekerni egy edzőterembe, és ott más gépek is vannak, jobb helyeken légkondi és hozzáértő személyzet. Tapasztalatom szerint a fogyasztómasszázs szinte az egyetlen mozgást nem igénylő, mégis hatásos dolog. 10 alkalom alatt kb. 1 ruhaméretet fogytam és ott tényleg szakember foglalkozik veled...

Szólj hozzá!

Címkék: fogyókúra diéta mozgás


A bejegyzés trackback címe:

https://bazsy7.blog.hu/api/trackback/id/tr913077277

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása